KURS

Wystąpienia
przed kamerą

Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w hybrydowym szkoleniu, podczas którego wyposażymy Was w niezbędną wiedzę „tajemną” ze świata tradycyjnych oraz nowoczesnych mediów.

Zdradzimy, jak dobrze wypaść na szklanym ekranie oraz jakich błędów się wystrzegać. Największy nacisk położymy na praktykę, więc przygotujcie się na to, że staniecie oko w oko z rasowym dziennikarzem, żeby nagrać setkę (krótką wypowiedź) oraz dowiecie się w czym tkwi sekret dobrego wywiadu.

Zwrócimy uwagę na to jak mówicie, gestykulujecie oraz popracujemy nad Waszą dykcją

Poznacie techniki odpowiedzi na niewygodne pytania. Jednak przede wszystkim postaramy się z Was wydobyć to, co najlepsze i pomóc Wam to sprzedać przed kamerą.

Dowiecie się, co zrobić, żeby wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, a każdy nagrany i opublikowany przez Was materiał wideo zachęcał do interakcji, konwersji oraz był poprawny pod względem merytorycznym i technicznym.

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma po jego zakończeniu certyfikat ukończenia kursu.

Koszt szkolenia

790 zł netto + 23% VAT

Miejsce szkolenia

Studio Telewizyjne Sfera TV
ul. Niedurnego 69, Ruda Śląska

Prelegenci

Rafał Szlaga - dziennikarz
Małgorzata Machulik - sekretarz redakcji

Czas trwania

Dzień I
9:00 - 16:00
Dzień II
2,5 godziny - zajęcia indywidualne

Jakie korzyści?

Przede wszystkim praktyczna wiedza, nowe umiejętności, przełamanie barier w bezpiecznych kontrolowanych warunkach.
Ale to nie wszystko! Każdy uczestnik będzie mógł wykorzystać materiały filmowe, które powstaną w ramach warsztatów na swoich portalach społecznościowych.

Agenda

1. Wstęp

integracja uczestników oraz flashback o radzeniu sobie ze stresem

2. Know how pracy przed kamerą oraz współpraca z mediami

przygotowanie teoretyczne oraz praktyczne przed wejściem na scenę
telewizyjny dress code
– prezentowanie firmy w medialnym przekazie
kreowanie wizerunku zewnętrznego
– niewygodne pytania i zwalczanie internetowych trolli

3. Warsztaty emisji głosu

– trening rozgrzewający struny głosowe
– łamańce językowe oraz praca nad dykcją
– higiena głosu

4. Case study

materiały wideo na portalach społecznościowych
– burza mózgów (co kręci użytkowników portali społecznościowych? )
– wideoblog, transmisja na żywo oraz profesjonalny wywiad, czyli internetowy zawrót głowy
– techniczne aspekty nagrania (sprzęt, ciekawe tricki, kadrowanie i światło)
– sekret dobrego materiału wideo

5. Warsztaty z kamerą oraz mikrofonem

– obycie z kamerą oraz mikrofonem
– nagranie setki, czyli krótkiej wypowiedzi dla mediów (od zasad do praktyki)
– gafy, błędy i wielbłądy podczas wystąpień przed kamerą
– wywiad i transmisja na żywo (najważniejsze aspekty)

1. Nagranie firmowego materiału wideo
  • autoprezentacja
  • wideoblog
  • wywiad

do wyboru lub wszystko – w zależności od wydolności uczestnika

 

2. Analiza nagrania

Analiza nagrania pod względem merytorycznym oraz technicznym

Chcesz zapisać się już dzisiaj?

Wypełnij interaktywny formularz i dokonaj opłaty.

Informacja:
Opłatę za uczestnictwo w kursie należy dokonać na wskazane przez nas konto bankowe. Jego numer oraz potwierdzenie wypełnienie formularza otrzymasz drogą elektroniczną.